czwartek, 13 lipca 2017

Placement

W skład USA wchodzi 50 stanów. Najbliższy rok spędzę w....... MICHIGAN!  Moi host rodzice nazywają się Carrie i James. Mam też trzy siostry: Melissa (21 lat, ale nie mieszka w domu), Lauren (17 lat), Isabella (9 lat). Mają także dwa psy. Mieszkają w Port Huron, które graniczy z Kanadą.
Z Carrie i Lauren pisałam już na facebook, wydają się bardzo sympatyczni. Niestety nie będę chodziła do szkoły z hsiostrą, ponieważ nie przyjmują exchange students. Moje High school liczy 1200 uczniów, przyjmują chyba 5 wymieńców. 
Nie mogę się doczekać, kiedy ich zobaczę.


10 komentarzy:

  1. Czekam na więcej postów!! też mi się marzy wymiana w pierwszej liceum (idę do trzeciej gimnazjum :/) jednak wszyscy mówią, że najlepiej wyjechać w drugiej klasie kiedy już opanuje się troche system w liceum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam wyjeżdżać w drugiej klasie, ale uznałam, że nie chcę zostawiać nowo poznanej klasy.

      Usuń
  2. Ja mam zamiar wyjechać na drugą klase liceum, ale strasznie denerwuje się testami i tego, że sobie na nich nie poradze, bo z rozmowami nie mam problemów, ale gdy przychodzi do zaliczania wszystkego mam pustkę w głowie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale zobaczymy jak będzie. Grunt to pozytywne nastawienie.

      Usuń
    2. Ty już masz to za sobą, ja moje będę pisała za jakieś 4 miesiace. Były dla ciebie trudne czy powiedziałabyś, że dość łatwe?

      Usuń
  3. Hej ile wynosi cena za wymianę z YFU bo nigdzie nie mogę znaleźć a wiele słyszałam o tej organizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://yfu.org.pl/rok-za-granica/dla-rodzicow/

      Usuń
  4. Yaaay, kolejny wymieniec i kolejny blog na ten rok. Dostalas mega miejsce! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Robi się nas więcej! :D Jeśli chcesz to wpadaj zobaczyć co u mnie https://lilonawymianie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wiza

Na rozmowie o wizę byłam 31 lipca, wiem dosyć późno, ale przeszkodził mi wyjazd do Grecji. Umówiona byłam na 10:30, ale wpuścili mnie o 10:0...